INFORMACJE DLA APLIKANTÓW

2025-01-10 14:15 #

Komunikat w sprawie zasad sporządzania projektów czynności (wszystkie roczniki)

Zgodnie z art. 71§11 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie („Ustawa”), w trakcie trwania aplikacji, każdy aplikant sporządza co najmniej 70 projektów aktów notarialnych i co najmniej po 14 projektów innych czynności notarialnych, o których mowa w art. 79 pkt 1a, 2,4,5,7 i 8, przy czym co najmniej 50 projektów aktów notarialnych oraz co najmniej po 10 projektów wskazanych powyżej innych czynności notarialnych, aplikant sporządza przed upływem 2 lat i 6 miesięcy aplikacji.

Projekty należy złożyć na podpisanym swoim nazwiskiem pendrivie. Projekty powinny być uporządkowane w siedmiu folderach : „akty notarialne”, „akty poświadczenia dziedziczenia”, „poświadczenia”, „protokoły”, „protesty weksli i czeków”, „wypisy, odpisy i wyciągi dokumentów” oraz „ projekty aktów, oświadczeń i innych dokumentów”. Każdy folder powinien zawierać wymaganą liczbę plików, np. w folderze „akty notarialne” takich plików powinno być co najmniej 70. Każdy plik (pdf nieedytowalny) zawiera zeskanowany projekt czynności wraz z recenzją notariusza – patrona.

Aplikanci III roku aplikacji, wymaganą pierwszą część projektów składają w w/w formie w biurze Izby lub przesyłają pocztą, a pozostałe projekty należy złożyć na zakończenie aplikacji. Wymaganą pierwszą część projektów można złożyć u swojego patrona – w takim wypadku należy dosłać do biura Izby oświadczenie patrona, potwierdzające ten fakt.

Do składanego w biurze Izby lub wysyłanego pocztą pendriva, należy dołączyć oświadczenie, stanowiące załącznik do niniejszego komunikatu.

Kierownik Szkolenia Aplikantów
/-/ notariusz Beata Słowikowska

więcej...

2025-01-08 14:48 #

Komunikat dla aplikantów III roku w sprawie kolokwium


2025-01-08 11:16 #

Potwierdzenie uczestnictwa w zjeździe - druk


2025-01-03 12:53 #

Ogłoszenie o opłacie rocznej za aplikację notarialną w 2025 roku


2024-12-18 15:15 #

Komunikat dla I roku aplikacji notarialnej - inauguracja szkolenia


2024-12-11 09:32 #

Harmonogram praktyk sądowych i wzór opinii


2024-10-15 11:56 #

Ogłoszenie w sprawie składania wniosków o wpis na listę aplikantów

Rada Izby Notarialnej w Lublinie informuje, że osoby, które planują rozpocząć z dniem 1 stycznia 2025 r. aplikację notarialną w tejże Izbie, powinny ze względów organizacyjnych najpóźniej do dnia 8 listopada 2024 r. złożyć do biura Izby wniosek o wpis na listę aplikantów. We wniosku należy podać dane teleadresowe takie jak: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu oraz adres e-mailowy.

Do wniosku należy dołączyć:

  • odpis uchwały potwierdzający uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu wstępnego na aplikację notarialną;
  • oryginalny odpis dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych (jeżeli nie był składany z dokumentami na egzamin);
  • oświadczenie notariusza-patrona o objęciu patronatem (w przypadku posiadania już patrona);
  • odpis skrócony aktu małżeństwa (w przypadku zmiany nazwiska);
  • jedno zdjęcie.

Wnioski można składać osobiście w biurze Izby Notarialnej w Lublinie lub przesyłać drogą pocztową na adres: Izba Notarialna w Lublinie, ul. Graniczna 7/1, 20-010 Lublin.


2024-05-14 10:40 #

Komunikat dla aplikantów III i IV roku aplikacji


2024-01-09 11:26 #

Komunikat dla aplikantów III roku w sprawie kolokwium


2024-01-08 10:46 #

Komunikat dotyczący noclegów dla aplikantów I, II, III i IV roku aplikacji


Valid XHTML 1.1Level Double-A conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0
Opracowanie: RejNET
wygenerowano w czasie: 0.05 s.